2024. április 25. - Márk
EUR : 393.51
USD : 368.35
Időjárás ikon13°

Férfigyűlölő reklámmal próbál trendiskedni a Gillette

A reklámszakmát ugatni sem kell ahhoz, hogy belássuk, mi történik, ha egy cég a saját elsődleges célközönségét sértegeti, de az amerikai borotvagyártó konszern, úgy látszik, felülemelkedett az ilyen apróságokon. Új reklámszpotjukban a férfiakat egységesen agresszív szexuális ragadozóknak és zaklatóknak állítja be, akiknek bocsánatot kell kérniük eddigi magatartásukért, és megváltozni. Borotva fel sem bukkan a képeken.https://youtu.be/koPmuEyP3a0 A január 13-án debütált "We Believe" (Hisszük) című filmecske a YouTube-on máris vitriolos kommentárok ezreit generálta, és a Dislike gombot kezdi horpadtra nyomkodni a közönség. A reklám a fiúk és férfiak ideológiai nevelésének keretében azt állítja, hogy a társadalom eddig aljas módon félrenézett, elviccelte a minden férfiban ott lappangó szexuális ragadozó rémtetteit, de most már ez változni fog, az "igazi férfiak" (értsd: a sörösüveg-vállú, szódatalp-szemüveges álértelmiségi szójalegények) felemelik a hangjukat, és ezentúl minden másként lesz, harcolni fognak a "mérgező férfisovinizmus" ellen. A reklámot természetesen ujjongva fogadták a #metoo-őrület mellett kampányoló hírportálok, a Huffington Posttól a CNN-ig. Többek között az ír külügyminisztérium is védelmébe vette a visszataszító propagandafilmet, Martin Luther King lánya, Bernice King pedig azt mondta, az nem férfiellenes, hanem emberiségpárti. A reklámfilm rendezője, az ausztrál születésű, de Londonban élő Kim Gehrig eddig is szélsőségesen feminista hangvételű reklámfilmjeiről volt híres. Svédországban például egy intim betétet egyenesen a "Viva la vulva!" jelmondattal próbált eladni.Forrás: Hunhír 
Az oldalunk sütiket használ. Adatvédelmi tájékoztató