"Te jó ég, ennek még ver a szíve!"
Nem férnek viszont bele a képbe a nyugati népesség egyik nagy születésszabályozójaként alkalmazott abortusz ellenzői. A Faces of Choice nevű keresztény szervezetet azért hozták létre, hogy felhívja a figyelmet arra a több ezer(!) Amerikában élő emberre, akik magzatként valamilyen isteni csoda folytán túlélték a saját abortuszukat. Az ilyen traumát átélt édesanyák rendre könnyek között mesélik el, mennyire megbánták, hogy el akarták vetetni gyermekeiket. Egyikük azt mondja, arról tájékoztatták a beavatkozás előtt az abortuszklinikán, hogy a 24 hetes magzat "csak egy szövetdarab", nem fog érezni semmit az egészből. Ehhez képest a beavatkozás után húsz perccel az egyik műtéti asszisztens vette észre, hogy a szerves hulladékokat gyűjtő kukába dobott magzat még mozog."Te jó ég, ennek még ver a szíve!" - kiáltott fel és rögtön szólt az orvosnak, aki megvizsgálta, majd inkubátorba tették a magzatot. Isteni csoda, hogy az illető egészségkárosodás nélkül túlélte az abortuszt. Ma neves építész, háromgyermekes családapa. Több ezren vannak hozzá hasonló abortusztúlélők Amerikában és az ő hangjuk kíván lenni a Faces of Chocie nevű szervezet, amely kifejezetten a legnézettebb tévéműsorban akart néhány másodpercnyi felületet az általa képviselt nézetnek, ám életpárti kampányfilmjét betiltotta a Fox. Pedig a kisfilm nem egy nyílt uszítás a magzatelhajtás-bizniszben érdekeltek ellen. Abortusztúlélők próbálnak a néző lelkiismeretére hatni benne:Super Bowl: az abortuszellenes reklám letiltva, a vegán transzvesztita mehet
Az amerikai Fox tévécsatorna letiltott egy abortuszellenes reklámot a Super Bowl döntőjében. Vegán ételeket reklámozó transzvesztitákat viszont biztosan láthatnak az amerikai tévénézők a vasárnap esti focidöntő alatt. A szivárvány színeiben virágzik tovább az ideológiai egyhangúság 2020-ban.Az amerikai futballbajnokság döntője az USA legnézettebb televíziós műsora. Emiatt a Super Bowl a televíziós reklámok nagy fesztiválja is egyben, amelyre külön készülnek a cégek. És a nagy közönségelérés (kb. 100 millió tévénéző) miatt nem meglepő, hogy ezek a reklámok hemzsegnek a posztmodern liberális társadalmi üzenetektől: A migráció pozitív hatásai, a hagyományos udvarlás miatt a fiatalokban bűntudatot ébresztő #metoo, vagy a transzneműség nagyszerűsége.