Egy transznemű "fiúval" érzékenyít a Starbucks
A Starbucks egy transznemű fiúval a főszerepben mutatja meg, mennyit jelenthet a transz közösségnek, amikor valóban azon a néven szólítják őket, amelytől úgy érzik, önmaguk lehetnek.A #whatsyourname című reklám kapcsán legalább 100 ezer fontot adományoz a kávéházlánc a Mermaids jótékonysági alapítványnak, amely célja, hogy segítse a transznemű fiatalokat az Egyesült Királyságban – írja a Pink News.
A reklámban egy fiatal transznemű férfi, James több hasonló helyzeten megy keresztül, ahol a születésekor kapott nevén szólítják. A Jemma nevet hallja, amikor az orvoshoz hívják, amikor átveszi a csomagját, és amikor az apja bemutatja őt a barátainak. A reklám végén azonban James a Starbucksba látogat. Ott a James nevet mondja a baristának, aki azt írja fel a papírpohárra, majd hamarosan a nevét is hallhatja, amikor elkészült az itala.