2024. március 29. - Auguszta
EUR : 395.83
USD : 367.33
Időjárás ikon19°

Állami támogatást is kapott a Turulra ürítő nő! Felderítettük durva hátterét a magyargyűlölőnek

Öveket becsatolni, mert meredek.
Művészkörökben ismert személyiség a Turulra ürítő nő, és korábban már beszélt a Turul megsemmisítéséről és egy magyarországi kormánybuktató "forradalomról". Ráadásul be van kötve a "nyílt társadalom" ideológiai- és kapcsolatrendszerébe.
Ahogy lapunk korábban megírta, nemrég egy Facebook-posztban dicsekedett egy férfi, hogy párjának milyen ügyesen sikerült ráürítenie a Turulra. A Vadhajtások most utánajárt a turulgyalázók hátterének. Amit találtunk: magyarellenesség, véres kommunista forradalmi víziók, migránssimogatás, bevándorlástámogató mecénás, Momentum, Soros-ideológia, marxizmus Stenczer Sára környezetében. A nő állami támogatást is kapott, miközben a művészetet bevallottan társadalomátalakító politikai eszköznek tekinti.
A hasznos idióta a politikai zsargonban olyan ember, aki tudatlanságából kifolyólag önként, lelkesedésből szolgál egy olyan érdeket, amellyel, ha ismerné a valódi természetét, nem szimpatizálna. Eredetileg a Szovjetunió nyugati szimpatizánsait nevezték így (a kifejezést rendszerint Leninnek tulajdonítják, de valódi eredete nem ismert).
   
MÁR 2012-BEN A TURUL LEDÖNTÉSÉRŐL BESZÉLT
Nem teljesen lehetett véletlen vagy tervezetlen a Turul szégyenletes meggyalázása:
Véres Magyarországi "forradalomról", a Turul ledöntéséről szóló víziót adott elő korábban a Turult meggyalázó nő, Stenczer Sári, aki az Eötvös Loránd Tudományegyetem Bölcsészettudományi Karán végzett 2002-ben, művészettörténészként.
Az egyébként nyilvános, angol nyelvű önéletrajzából kiderül, hogy 2008-ban részt vett egy nemzetközi táborban, Észtországban. Az ösztöndíjjal támogatott tanfolyam megnevezése ez volt: "A nacionalizmus és a nacionalizmus kritikája a kortárs művészet gyakorlatában."
Úgy tűnik, az itt tanultakat is bevethette, amikor 2012-ben egy kiállítás megnyitóján beszélve előadott egy vérgőzős lázálmot egy kommunista-jellegű hatalomátvételről Magyaroszágon: A "Destabilizált Föld" című kiállítás témáját egy láthatóan viccesnek szánt történettel illusztrálta a jelenlévő közönségnek, amelyről videó is készült.A hír formájában előadott véres kommunista forradalmi utópiában a magyar nép végre "fellázadt az önkényuralom ellen". A destabilizált magyar földön pedig mindenki megkapja, amit szerintük megérdemel:
"a felkelés azonnal elterjedt, és a megtorlás általános hangulatát hozta létre."
 
llusztráció
A lázadók "elfogták közvetlen elnyomóikat, a pocakos polgármestereket" és igazi együttérző liberálisokhoz méltó módon foglyaikat bezárták és "fűtés nélkül magukra hagyták". Ezután az egyenlőségpárti emberbarátok "felgyújtották a városházákat, hogy a gazdag menedzsereket és kereskedőket forró fogadtatásban részesítsék".
Természetesen felhasználják a fiatalokat is: "a diákok általánosan fellázadtak (...) és a tantermeket láncdohányos swinger-klubokká alakították; és "bedobták a Dunába az új alaptantervet."
Itt jön egy kis szimbólumgyalázás:
"Néhány PhD hallgató el tudta lopni a Nemzeti Koronaékszert a parlamentből, eltérítettek egy repülőgépet, nemzeti szimbólumainkat elszállították Kubába, és felajánlásként átadták az idős Castro-nak."
Btk. 334. § Nemzeti jelkép megsértése:  334. § Aki nagy nyilvánosság előtt Magyarország himnuszát, zászlaját, címerét vagy a Szent Koronát sértő vagy lealacsonyító kifejezést használ, illetve azokat más módon meggyalázza, ha súlyosabb bűncselekmény nem valósul meg, vétség miatt egy évig terjedő szabadságvesztéssel büntetendő.
Ez ellopta, ez átfestette és meggyalázta ... és ez az icipici megúszta:
Aki ismeri a Klubrádiót, az most kapaszkodjon meg. A kommunista forradalomvízió így folytatódik:
"A közmédiában dolgozók - az a kevés, akit meghagytak állásában - lefokozták feljebbvalóikat, és arra kényszerítették őket,hogy a Klubrádió adását hallgassák és közvetítsék. Az öncenzúra időszaka véget ért (...)"
A klubrádió, mint a szólászabadság és igazság mintaképe. Ettől még egy menekült zebra is felfordul.
Illusztráció
Most jön a szegények segítésének megható jelenete:
A hajléktalanok, "akiket többé nem üldöznek el a városok központjaiból", nekiállnak "lerombolni a nemzeti reprezentáció tágas termeinek és szobáinak 'gyönyörű és kifinomult' műalkotásait". A 'gyönyörű és kifinomult' gunyoros felhanggal a videóban. A rettegett ellenség is átállt: a Magyar Gárda tagjai "ellenőrzi a gyanús kollégáikat, akik az ex-kormánnyal állnak kapcsolatban".  
Illusztráció
A videóban elhangzó vízió további részét szó szerint idézzük:
Akiket elfogtak, azokat az Operaház pincéjébe viszik, egy régi alagúton át, amit nemrég, január másodikán a miniszterelnök használt, hogy elkerülje az összeütközést az ellenzéki tüntetőkkel. Miniszterek, közintézmények igazgatói, államitkárok és konzervatív tanácsadók mind sírva könyörögnek kegyelemért, a (érthetetlen) és a Don Giovanni díszletei között.
Életfogytig tartó munkára ítélik őket a Hortobágyban, hogy megújítsák a terület ökológiai egészségét.
A gyerekeiket is elvették tőlük,és normalizációs táborokba küldték őket, ahol az első leckék egyike, hogy apáik mocskos ügyeiról oktatják őket. A forradalom árváit a Habsburg családnagylelkűen örökbe fogadja.
Eközben a kortárs művészek egy nagy kamionnal gyűjtik be a nemrég épült emlékműveket, a Nemzeti Együttműködés-, a turulok- (minden magyar mitologiai madara), és a nacionalista írók újonnan készült szobrait mind ledöntötték; és az anyagukat újra felhasználják egy Kortárs Közösségi Szobor megépítéséhez, a parlament előtt, hogy emlékeztessen az elmúlt évek kulturális károkozására.
De várjunk csak! Hová lett a parlament? ... Széthordták azoknak az adósoknak a családjai, akik elszegényedtek a jelzálogjaik miatt. Azok az emberek úgy döntöttek, hogy kisajátítják az álbarokk épületet, és kövenként bontották le a jogszabály-jóváhagyó gépezet szimbólumát.
Az épület maradványait üres parkolókba szállítják, és tornyokat és kis kastélyokat építenek belőle, hogy ott szállásolják el az utazó (érthetetlen) romákat (? ) rómaiakat (? ) románokat (?).
Kérjük, legyenek velünk együttérzők! És ha valóságunk túl prózai lenne, ne merészeljenek más valóságokat keresni. Kivéve persze fotók formájában.
... És mindig álljanak készen a forradalomra!"
... És ugyanez az ember 8 évvel később ráürít a Turulra, mert nyilván elkapta a "forradalmi láz" és felbátorodott attól, hogy a kultúránk és társadalmaink kommunista eltörlése zajlik az egész nyugati világban.... Elszomorító és félelmetes.

Illusztráció

Ugyanannak a rendszernek az erőszakos felforgatásáról beszél, amelyiktől a támogatást kapja. Majd büszkén és nyilvánosan rácsinál nemcsak a rendszerre, hanem azoknak az őt támogató magyaroknak a szakrális jelképére, akik ezt a kormányt és rendszert törvényesen és demokratikusan megválasztották. Ez iszonyú botrány.
Egyébként a nő barátja, Horváth Tibor pedig csinált egy Youtube videót amiben szerepelt az a szó, hogy "Turulvég" . Talán már lehet sejteni, hogy mi is lehet az...
   ... De ez magas művészet, ezt földi halandó nem értheti. Aki mégis érti, az se búsuljon: ez művészeti alkotás. Vagyis úgy alkotás, hogy rombolás. Hagyjuk, bonyolult. ÁLLAMELLENES PROVOKÁCIÓ, ÁLLAMI TÁMOGATÁSBÓL? Stenczer Sári, aki a Fiatal Képzőművészek Stúdiója Egyesület (FKSE) tagjatámogatást is kapott a Nemzeti Erőforrások Minisztériumától. Ebben 2012-es videóban Stenczer egy a Stúdió Galériában tartott rendezvényen beszél, és elmondja, hogy Kállai Ernő ösztöndíjban részesült a Nemzeti Erőforrás Minisztérium támogatásával, aminek a témája részben az állami megrendelések vizsgálata. Akkor összefoglaljuk az eddigieket: a nemzeti jelképeket gyalázó nő korábban állami támogatást kapott arra, hogy vizsgálja az állami művészeti megrendeléseket... Ez különösen annak tükrében visszatetsző, hogy Stenczer több cikkében utal arra, hogy a művészeknek márpedig joguk van befolyásolni a politikát. Stenczer hitvallása: „Ha nem provokálod, a hatalom láthatatlan."Egy cikkében ezt írja a fenti,  2008-as Dunaújvárosi "CHAZ"-vízióval kapcsolatban:
Rendben, nyugtázhatnánk. Így vált teljessé a mű, a provokáció a debreceni mellszoborhoz hasonlóan elérte célját, amennyiben indirekt módon láthatóvá tett egy olyan viszonyt, amely a projekt által vizionált pozitív folyamatok végbemenetelét a leginkább gátolja: a társadalomalakításjogának a politikai hatalom általi autoriter és arrogáns privatizációját."
Nem önmagában az a baj a Stenczer-féle művészeti és politikai aktivizmussal, hogy társadalomátalakító célzattal teszi azt. Hanem az, hogy a létrehozni kívánt társadalomhoz az általa meglovagolt politikai áramlat a mai Magyarországon fennálló társadalmi rend és kultúra megsemmisítésén át vezet. A "vágyott, szép új világ", pedig a tőlünk nyugatabbra megfigyelhető autoriter, iszlamizált "nyílt társadalmak".
Nem, köszönjük.
Meg kell jegyezni, hogy az esszé egy olyan performanszról / képről szól, amely egyfajta kommunista városállamot csinálna Dunaújvárosból ...  Milyen államformát javasol? Van egy alkotmányunk, amely meghatározza az államformát. De persze tudjuk, mi, kultúrbunkó konzervatívok nem értjük azt, hogy ez művészet, vagy még annál is több, vicc.
Ebben a bekezdésben pedig egy hajszál választja el attól, hogy a "társadalmi felforgatáshoz való jogról" beszéljen:
A bemutatott művészi attitűdök a kiállításcímben jelzett két pólus közötti skálán helyezkednek el, jelezve a társadalmi szerepvállalás lehetséges stratégiáinak változatosságát. A provokáló (Valie Export), esetenként szubverzív (The Yesmen, Julius von Bismark) vagy éppen humoros (Kétfarkú Kutyapárt) radikalizmust ellensúlyozza a magyarban többjelentésű „agent” szerepkör, amely leginkább a közvetítés logikájára épít és a pozitív társadalmi folyamatok katalizátoraként tételezi önmagát. Ugyanakkor, e művek nemcsak kritikus módon tematizálják a társadalmi összefüggések rejtett feszültségeit, hanem olyan műformákban nyilvánulnak meg, amelyek számos esetben igényt formálnak a társadalom alakításának a mindenkori politikai hatalom által kisajátított jogára. Nem meglepő tehát, ha ez az illetékességi konfliktus néha feloldhatatlannak bizonyul."Megtudjuk azt is, miképpen képzeli el a politikával való kapcsolatot amolyan fejlettnyugati módra:Miközben Európa kulturáltabb felén, például Hamburgban az Artists Informing Politicians projekt során a helyi politikusokat művészek „fogadják örökbe” annak érdekében, hogy egy múzeum jelentőségét felmérhessék, karakterét és arculatát közös munkával kialakíthassák, addig a jelek szerint mifelénk még mindig az a top-down kultúraszemlélet dívik, amely hatékonyan vezérli a kiszolgáltatottság és szervilitás határvonalán egyensúlyozó intézményeket és azok vezetőit."
Szóval mi, magyarok Európa "kultúrálatlanabbik fele" vagyunk. Nagy szavak ezek egy olyan embertől, aki nyilvánosan saját nemzete szakrális jelképére ürít.
Hogy mi folyik a "kulturált" fejlettnyugaton - iszlamizáció, dzsihád-merényletek, kommunista véleményterror - arra most részletesen nem térünk ki. Csak megkérjük Stenczer és Tsait, hogy Magyarországot hagyják már ki a kulturálási kísérletükből. Mert számukra célközönség vagyunk, úgy tűnik, még a gyerekek is: A Fiatal Képzőművészek Stúdiója Alapítvány közhasznú egyesület, így ők is kaphatnak, és kapnak is támogatást, jellemzően a VII. kerületi önkormányzattól.
A tevékenységük célcsoportja pedig például a "középiskolások, művészetek iránt érdeklődők".
Társadalomalakítás, nem is akárhogyan... Érdekes volna megtudni, pontosan mivel mosták a gyerekek agyát... Fentiek tudatában olvassuk tovább: Úgy látszik, azon sopánkodik az FKSE (aminek Stenczer is tagja), hogy nem tudja hatékonyan lefasisztázni a jobboldali kormányt, mivel "a fasiszta jelző egy pejoratív, már-már súlytalan kifejezéssé vált". Nem semmi. És az "ellenállás" lehetséges formáiról írnak, 2014-ben: Az eseménysorozat a kortárs művészet jelenlegi feladatát, helyét és felelősségét vizsgálja az egymást érő válságok korában, illetve annak fényében, hogy az autonóm kultúrát és a kritikus gondolkodást a tekintélyelvű államhatalom korlátozni igyekszik. Az elmúlt néhány évtizedben Magyarországon a fasiszta jelző egy pejoratív, már-már súlytalan kifejezéssé vált. Annak ellenére, hogy mind az egykori szocialista vezetés, mind a rendszerváltás utáni politikai elit „antifasisztának” nyilvánította értékrendjét, a kirekesztést mindkét rendszer életben tartotta és különböző területeken gyakorolta. Mára ez a negatív sajátosság történelmi és politikai tartalommal töltődött fel. Az 1989-es rendszerváltás új politikai elitje nem reflektált az antifasisztaés a neoliberális kapitalizmust támogató gondolkodás között húzódó ellentmondásokra, megosztó lehetőségeire. Milyen párhuzamok fedezhetők fel a jelenlegi, demokráciát fenyegető veszélyek és a történelmi fasizmus között? Mik az ellenálláslehetséges formái? Megtalálhatjuk a jelen krízis gyökereit a rendszerváltás rendezetlen ideológiai viszonyaiban, az antifasizmus és a kapitalizmus eszméinek összefüggésében?" "Antifasiszta" és "ellenállás"?! Ez egy kicsit olyan antifás.MÉG EGY KIS MAGYARGYALÁZÁS"Kicsim" fiújának magyargyalázó "alkotásai": 1. Szabadságszobor gyalázása ("billenékeny demokrácia" címmel) Egy régebbi alkotás, amely új értelmet nyer, és különösen visszatetsző ez egy olyan korban, amikor óriási nyomást helyeznek Magyarországra "demokráciadeficit" címén, mert nem hódolunk be a kommunistáknak és a vérebüknek, az iszlámnak. Szó szerint a magyar szabadsággal játszik... 2. Orbán Viktor miniszterelnök dehumanizálása egy koporsószerű dobozban, amiben "simogatni" lehet "őt". 3. "Minden magyar cigány" felirat egy videóban.  
... És persze minden magyar rasszista is... már persze, aki nem cigány. De amúgy mindegyik. Na mindegy ez bonyolult.
De, ez is vicc és / vagy művészet! Nem ér megsértődni. Vagyis de, de csak azoknak, akik védettek, mert Marx. Na mindegy, ez is bonyolult.
A MIGRÁNSINVÁZIÓ MEGÁLLÍTÁSÁNAK KRITIKÁJA ... BERLINBŐL
Egy interjúban "Kicsim" párja, Horváth előadja, hogy Berlinig kellett emigrálniuk , mert itt "miniszterelnökizmus" van, és "reménytelen az ellenállás". A Turulra ürítő nő barátja műveiben a migránsinvázió megállítását kritizálja. Az egyik képen a Szent Korona látható, szögesdróttal körülvéve. A kép felirata: "keep calm" -- azaz "nyugi":  (Itt a művész igazából azzal utalt a Szent Koronára, hogy az eredeti kép az a Brit korona, de ezen elferdítették a keresztet)
Egy másik kép papírhajót ábrázol, "viszlát menekültek" felirattal. Érezzünk lelkifurdalást!
Magyarul: Horváth az éppen iszlám pöcegödörré alakuló dzsihadista paradicsomból, Berlinből bírálta a magyar bevándorláspolitikát és gyalázta az egyik védett nemzeti jelképet. De mindez nem akadályozta meg abban, hogy visszaemigráljon és lecsináltassa "kicsimmel" a Turult.
Mindez nem véletlen, és Horváth  nincs egyedül: közegében komoly erők támogatják az iszlám bevándorlást pártoló művészeket:A BEVÁNDORLÁSTÁMOGATÓ, MARXISTA ERSTE STIFTUNG A TÁMOGATÓJUKA Fiatal Képzőművészek Stúdiója Egyesületet - amelynek Stenczer is tagja - a honlapjuk szerint támogatja az Erste Stiftung is. A "filantróp társadalmi befektetésekkel" fogalkozó EVPA (amelynek nem mellesleg partnere az Európa Bizottság is) így jellemzi tagszervezetét, az Erste Stiftung-ot: Hisznek egy egységesített Európában, egy határok nélkülitársadalmi, kulturális és gazdasági térségben, annak sokszínű természetes szépségével, individualizmusával és identitásaival." - "Határok nélküli" és "sokszínű": ezek az iszlám invázió és a marxista identitáspolitika kommunista kódjai. Az Erste Stiftung volt az egyik házigazdája (bármit is jelentsen ez) a European Foundation Center által rendezett májusi konferenciának, amelynek címe: "Alapítványok és az új normalitás. Hogyan végezzünk innovációt a filantrópiában." Ó, azok a jóságos, zacskós szemű filantrópok, akik megismertetik Európa kulturálatlan őslakóit az "új normalitás", például a nemi erőszak dzsihád gyönyöreivel!
Az alapítvány migrációt támogató, iszlámsimogató propagandát folytat: a fent említett konferencia kapcsán készült agymosó videójukban egy "szír menekültet" szerepeltetnek "érzékenyítésképpen". Az alábbi képen az a pillanat látható, amikor a videóban egy zsidó férfi a Holokausztban megölt rokanairól mesél a szír mintamenekültnek:
Hogy a fenti propagandafilmtől eltérően a valóságban hogyan szokott elsülni a betelepített muszlimok és a zsidók "együttélése" arról érdemes elolvasni a Szombat cikkét.
A vallási együttélés illusztrációja az Erste Stiftung propaganda videójában - ahogy azt Móricka elképzeli:
A videóban bemutatnak még részleteket egy olyan propagandafilmből, ahol az éppen partra szálló "menekülteket" veszik filmre. Csapó, Pallywood! Sok ilyen menekültes "dokumetumfilmről" kiderült már, hogy színészekkel vették fel. Különösen nagy nyilvánosságot kapott néhány éve egy olyan fénykép, ahol a migránsok mentőmellényekben "fulladoznak" a térdig érő vízben a fotó kedvéért, míg egyik társuk bambán ácsorog mellettük. Ez persze nincs benne az Erste Stiftung videójában:
 
Büszkén mutatnak még felvételeket egy óriási bécsi szociális lakótömbről is, amely a világ legnagyobb népirtásaival terhelt Karl Marx nevet viseli:
A konferenciát szervező European Foundation Center tagságához tartozik a "filantróp" Open Society Foundations valamint a magyarok agyát falafelre mosó RTL tulajdonosa, a Bertelsmann is.
Így aztán a Stenczer egyesületét is támogató Erste Stiftung nem is hazudtolja meg magát, amikor kiáll Soros mellett, a magyar kormány bevándorláspolitikájával szembe helyezkedve. A cikk töbek között az Orbán-kormány "NGO-ellenes" fellépését és "szigorú menekültellenes" politikáját kifogásolja, "Soros-ütlegelésről" (Soros bashing) regél, és "antiszemita felhangokról".Csak a szokásos.Tehát az Orbán-kormány migrációs politikáját ostorozó (Erste) alapítvány támogatja az alapítványát annak a magyarországi közhasznú művészeti egyesületnek (FKSE), amelynek tagja a turulgyalázó Stenczer, aki egy művész feladatának tekinti a magyar társadalom átalakítását.
PÁRTKAPCSOLATOK: MOMENTUM ÉS A KÉTFARKÚAK
MOMENTUM:Működik egy Povvera nevű kiállítóhely Berlinben, amelynek kapcsolattartóiként Stenczer és Horváth vannak megadva.
   Nemcsak ugyanazon a címen vagy épületben volt a Momentum rendezvénye 2018-ban , hanem ugyanabban a helyiségben is. Ezt a cím és a fényképek alapján meg lehet mondani.      
Viszont ki szokták adni bérletbe a helyet - elvileg bárkinek - és ezért az nem bizonyítható, hogy konkrétan Stenczer vagy a barátja intézte volna a Momentum bérlését, vagy akár tudtak róla.
A Momentummal való ideológiai kapcsolódás viszont egyértelmű. A párt ezt írja az oldalán: A 2020-2030-as évtized a Múlt nyugdíjazásának, és a Jövő megalapozásának évtizede lesz. Más szóval: az Orbán-rendszer menni, a Momentum-kormány pedig jönni fog." A magyar múlt nyugdíjazásában pedig Stenczerék az ábra szerint egyérteműen élmunkások.KÉTFARKÚAK:A Kétfarkú viccpárt és Fiatal Képzőművészek Stúdiója Egyesület együttműködtek: 2019-ben a Magyar Kétfarkú Kutyapárt RÓSÁNÉKÖTÉKA pályázati támogatásának köszönhetően egy rövid időre az 1×1 Tábla projekt újra megjelenhetett Budapest közterén. No komment.MEGVÉDJÜK MAGYARORSZÁG SZABADSÁGÁT!Csak a töredékét mutattuk be a turulgyalázók kapcsolatrendszerének, de ennyiből is kitűnik, hogy Stenczer, Horváth és köreik ideológiailag be vannak ágyazódva a mostani világszintű BLM kommunista-dzsihadista "forradalomba". Ennek alapján feltehető a kérdés, hogy a nézeteikben osztozók meddig fognak elmenni Magyarországon az általuk felvázolt "forradalomban", hiszen az első lépéseket már megtették.   Fentiek szerint a Stenczerék által is követett radikális marxista felforgató eszméknek jelentős támogatói köre lehet a művészeti szcénában, ezért természetesen nem fogjuk hallani az ő elhatárolódásukat a magyarok szakrális jelképének meggyalázása miatt.Középtávon a legnagyobb veszély, hogy az ilyen megvezetett "hasznos idióták", végül iszlamizálni fogják Magyaroszágot, ugyanúgy, ahogy az Nyugaton történik. Az iszlám pedig - amit a Stenczer-félék láthatóan nem ismernek - többek között a művészetet is meg fogja semmisíteni.Bármit is gondoljanak a "haladók", Magyaroszág a szabadság egyik utolsó bástyája, és sokan vannak olyanok, akik tenni fognak róla, hogy ez így is maradjon.  Gábor - Vadhajtások.hu  
Az oldalunk sütiket használ. Adatvédelmi tájékoztató