Vadhajtások

Mi volt a Greta Thunberg klímahisztéria valódi célja? A migráció finanszírozásához új bevételekre van szükség

[fb_button]

Merkel kancellár beterjesztette az új CO2 adót, ami 1000 euró lesz minden gépjármű tulajdonosnak.

A CO2 adó célja még a benzin, dízel, fűtőolaj és földgáz felhasználásának drágítása. Ha valaki kevesebbet vezet és kevesebbet fűt, vagy elektromos autót vásárol szén-dioxidot takarít meg a szövetségi kormány éghajlati céljainak elérése érdekében.

De mit jelent ez valójában?

Ez egy univerzális adó lesz, mindennek emelkedni fog az ára: drágább lesz az üzemanyag, a közlekedés, a fűtés, az étkezés. Egyáltalán minden, amit szállítanak. Egy munkahelyre ingázó az adó felett a következő áremelésre számíthat: 2020-tól a költségek évi 2944 euróra növekednek (plusz 184 euró 2019-hez képest)

2025-től 3312 euró (plusz 552 euró)
2030-tól 3680 euró (plusz 920 euró).

Az már biztos ígéret, hogy az ingázók támogatását megszüntetik.

A megnövekedett üzemanyagárakat a termelők, vállalatok, szolgáltatók át fogják hárítani a végfelhasználókra – és azok számára is, akik a Környezetvédelmi Minisztérium meghatározása szerint tartózkodnak a “klímabarát” vezetéstől.

A törvényjavaslat stabil olajáron alapul – ez természetesen bármikor megváltozhat. Amint a tapasztalatok azt mutatják, hogy az olaj ára mind felfelé, mind lefelé emelkedik, ez egy további bizonytalanságot jelent.

Ne legyenek kétségeink: az éghajlatdíj piacgazdasági következményei nem fognak megállni a német határnál!