Mi volt a Greta Thunberg klímahisztéria valódi célja? A migráció finanszírozásához új bevételekre van szükség
[fb_button]Merkel kancellár beterjesztette az új CO2 adót, ami 1000 euró lesz minden gépjármű tulajdonosnak.A CO2 adó célja még a benzin, dízel, fűtőolaj és földgáz felhasználásának drágítása. Ha valaki kevesebbet vezet és kevesebbet fűt, vagy elektromos autót vásárol szén-dioxidot takarít meg a szövetségi kormány éghajlati céljainak elérése érdekében.
De mit jelent ez valójában?Ez egy univerzális adó lesz, mindennek emelkedni fog az ára: drágább lesz az üzemanyag, a közlekedés, a fűtés, az étkezés. Egyáltalán minden, amit szállítanak. Egy munkahelyre ingázó az adó felett a következő áremelésre számíthat: 2020-tól a költségek évi 2944 euróra növekednek (plusz 184 euró 2019-hez képest)
2025-től 3312 euró (plusz 552 euró)
2030-tól 3680 euró (plusz 920 euró).
Az már biztos ígéret, hogy az ingázók támogatását megszüntetik.
A megnövekedett üzemanyagárakat a termelők, vállalatok, szolgáltatók át fogják hárítani a végfelhasználókra - és azok számára is, akik a Környezetvédelmi Minisztérium meghatározása szerint tartózkodnak a "klímabarát" vezetéstől.
A törvényjavaslat stabil olajáron alapul - ez természetesen bármikor megváltozhat. Amint a tapasztalatok azt mutatják, hogy az olaj ára mind felfelé, mind lefelé emelkedik, ez egy további bizonytalanságot jelent.Ne legyenek kétségeink: az éghajlatdíj piacgazdasági következményei nem fognak megállni a német határnál!