A haladó intézkedést az új „antirasszista” irányelvében tette közzé az egyetem, amelynek Michelle Anderson, az egyetem rektorának állítása szerint az lenne a célja, hogy felzárkóztassa a színesbőrű hallgatókat.
„Fel kell derítenünk azokat az akadályokat, amelyekkel a fekete- és színesbőrű hallgatóknak szembe kell nézniük az egyetemen, és egy támogatóbb környezetet kell teremtenünk az egyetemi karrierjük sikeressége érdekében” – fogalmazott az új irányelv kapcsán Anderson rektorasszony.
Az egyetem egyik professzora szerint ez azt jelentené, hogy egyfajta „osztályzatjavító akciót” hajtanának végre, amelyben a hallgatókat faji hovatartozásuk alapján számontartanák, és a rosszul teljesítő hallgatók professzorait azzal kényszerítenék engedékenyebb értékelésre, hogy más esetben „újra edukáló táborba küldenék és megbélyegeznék őket”.
Az említett professzor azt gondolja, hogy ennek hatására egyes karokon elinflálódnának az érdemjegyek, mert a tanárok félnének rossz jegyeket adni, nehogy rasszistának bélyegezzék őket. A professzor szerint ettől sokkal hatékonyabb megoldás lenne, ha felzárkóztató kurzusokat tartanának a gyengébb középiskolákból érkező hallgatóknak. Hiszen azzal a nehezebb anyagi helyzetű, gyengébb középiskolába járó színesbőrű hallgatók is fejlődnének, nem csak a jegyeik lennének jobbak.
Anderson rektorasszony ennek ellenére mégis azt gondolja a legjobb megoldásnak, ha az oktatói szabadságot kockáztatva a tanárok „szakmai fejlesztésével” javítanak a hallgatók jegyein.
Forrás: Alapjogokért Központ A Brooklyni Egyetem átnevelő táborba küldené és megbélyegezné azokat a tanárait, akiknek a színesbőrű hallgatói rossz jegyeket kapnak – értesülhettünk a New York Posttól.
A haladó intézkedést az új „antirasszista” irányelvében tette közzé az egyetem, amelynek Michelle Anderson, az egyetem rektorának állítása szerint az lenne a célja, hogy felzárkóztassa a színesbőrű hallgatókat.
„Fel kell derítenünk azokat az akadályokat, amelyekkel a fekete- és színesbőrű hallgatóknak szembe kell nézniük az egyetemen, és egy támogatóbb környezetet kell teremtenünk az egyetemi karrierjük sikeressége érdekében” – fogalmazott az új irányelv kapcsán Anderson rektorasszony.
Az egyetem egyik professzora szerint ez azt jelentené, hogy egyfajta „osztályzatjavító akciót” hajtanának végre, amelyben a hallgatókat faji hovatartozásuk alapján számontartanák, és a rosszul teljesítő hallgatók professzorait azzal kényszerítenék engedékenyebb értékelésre, hogy más esetben „újra edukáló táborba küldenék és megbélyegeznék őket”.
Az említett professzor azt gondolja, hogy ennek hatására egyes karokon elinflálódnának az érdemjegyek, mert a tanárok félnének rossz jegyeket adni, nehogy rasszistának bélyegezzék őket. A professzor szerint ettől sokkal hatékonyabb megoldás lenne, ha felzárkóztató kurzusokat tartanának a gyengébb középiskolákból érkező hallgatóknak. Hiszen azzal a nehezebb anyagi helyzetű, gyengébb középiskolába járó színesbőrű hallgatók is fejlődnének, nem csak a jegyeik lennének jobbak.
Anderson rektorasszony ennek ellenére mégis azt gondolja a legjobb megoldásnak, ha az oktatói szabadságot kockáztatva a tanárok „szakmai fejlesztésével” javítanak a hallgatók jegyein.
Forrás: Alapjogokért Központ
A haladó intézkedést az új „antirasszista” irányelvében tette közzé az egyetem, amelynek Michelle Anderson, az egyetem rektorának állítása szerint az lenne a célja, hogy felzárkóztassa a színesbőrű hallgatókat.
„Fel kell derítenünk azokat az akadályokat, amelyekkel a fekete- és színesbőrű hallgatóknak szembe kell nézniük az egyetemen, és egy támogatóbb környezetet kell teremtenünk az egyetemi karrierjük sikeressége érdekében” – fogalmazott az új irányelv kapcsán Anderson rektorasszony.
Az egyetem egyik professzora szerint ez azt jelentené, hogy egyfajta „osztályzatjavító akciót” hajtanának végre, amelyben a hallgatókat faji hovatartozásuk alapján számontartanák, és a rosszul teljesítő hallgatók professzorait azzal kényszerítenék engedékenyebb értékelésre, hogy más esetben „újra edukáló táborba küldenék és megbélyegeznék őket”.
Az említett professzor azt gondolja, hogy ennek hatására egyes karokon elinflálódnának az érdemjegyek, mert a tanárok félnének rossz jegyeket adni, nehogy rasszistának bélyegezzék őket. A professzor szerint ettől sokkal hatékonyabb megoldás lenne, ha felzárkóztató kurzusokat tartanának a gyengébb középiskolákból érkező hallgatóknak. Hiszen azzal a nehezebb anyagi helyzetű, gyengébb középiskolába járó színesbőrű hallgatók is fejlődnének, nem csak a jegyeik lennének jobbak.
Anderson rektorasszony ennek ellenére mégis azt gondolja a legjobb megoldásnak, ha az oktatói szabadságot kockáztatva a tanárok „szakmai fejlesztésével” javítanak a hallgatók jegyein.
Forrás: Alapjogokért Központ
Kedves Olvasóink!
A Vadhajtások.hu csak rajtatok múlik.
A legnagyobb támogatás számunkra az, ha direktben keresitek portálunkat, amiért hálásak is vagyunk.
Igyekszünk azoknak is megfelelni, akik a közösségi oldalakon keresik a híreket, ezért elindítottuk a Messenger csatornánkat.
Közvetlenül elküldjük neked a nap legfontosabb cikkeit portálunkról.
Köszönjük ha feliratkoztok!
Nektek egy kattintás, nekünk hatalmas segítség.
A legnagyobb támogatás számunkra az, ha direktben keresitek portálunkat, amiért hálásak is vagyunk.
Igyekszünk azoknak is megfelelni, akik a közösségi oldalakon keresik a híreket, ezért elindítottuk a Messenger csatornánkat.
Közvetlenül elküldjük neked a nap legfontosabb cikkeit portálunkról.
Köszönjük ha feliratkoztok!
Nektek egy kattintás, nekünk hatalmas segítség.
