Burkolt reklám közzététele és támogatott műsorszámban a támogató termékének szabálytalan népszerűsítése miatt 1,55 millió forintos bírságot rótt ki az RTL Klub szolgáltatójára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa. Mint az erről szóló közleményből kiderül, az Életmódkalauz című műsor egy júniusi adását kifogásolták.
A műsorban egy szemhéjspray kapcsán hangzott el olyan részletes információ, ami az NMHH szerint már burkolt reklámnak minősült. Megtévesztő módon nem jelezték a nézőknek, hogy a népszerűsítés kereskedelmi célt szolgált – teszik hozzá.
A spray mellett egy gyurmagyártó cég termékét is bemutatták – mindkét cég a műsor támogatója volt. A Médiatanács szerint a gyurma bemutatása meghozhatta a nézők kedvét akár még a vásárláshoz is, ez pedig ugyancsak jogszabályellenes.Forrás: HVG Úgy mutattak be egy műsorban egy szemhéjspray-t és egy gyurmát is, hogy attól kedvet kaphatott a néző a vásárláshoz. Csakhogy nem jelezték, hogy reklámról van szó.
Burkolt reklám közzététele és támogatott műsorszámban a támogató termékének szabálytalan népszerűsítése miatt 1,55 millió forintos bírságot rótt ki az RTL Klub szolgáltatójára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa. Mint az erről szóló közleményből kiderül, az Életmódkalauz című műsor egy júniusi adását kifogásolták.
A műsorban egy szemhéjspray kapcsán hangzott el olyan részletes információ, ami az NMHH szerint már burkolt reklámnak minősült. Megtévesztő módon nem jelezték a nézőknek, hogy a népszerűsítés kereskedelmi célt szolgált – teszik hozzá.
A spray mellett egy gyurmagyártó cég termékét is bemutatták – mindkét cég a műsor támogatója volt. A Médiatanács szerint a gyurma bemutatása meghozhatta a nézők kedvét akár még a vásárláshoz is, ez pedig ugyancsak jogszabályellenes.Forrás: HVG
Burkolt reklám közzététele és támogatott műsorszámban a támogató termékének szabálytalan népszerűsítése miatt 1,55 millió forintos bírságot rótt ki az RTL Klub szolgáltatójára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa. Mint az erről szóló közleményből kiderül, az Életmódkalauz című műsor egy júniusi adását kifogásolták.
A műsorban egy szemhéjspray kapcsán hangzott el olyan részletes információ, ami az NMHH szerint már burkolt reklámnak minősült. Megtévesztő módon nem jelezték a nézőknek, hogy a népszerűsítés kereskedelmi célt szolgált – teszik hozzá.
A spray mellett egy gyurmagyártó cég termékét is bemutatták – mindkét cég a műsor támogatója volt. A Médiatanács szerint a gyurma bemutatása meghozhatta a nézők kedvét akár még a vásárláshoz is, ez pedig ugyancsak jogszabályellenes.Forrás: HVG
Kedves Olvasóink!
A Vadhajtások.hu csak rajtatok múlik.
A legnagyobb támogatás számunkra az, ha direktben keresitek portálunkat, amiért hálásak is vagyunk.
Igyekszünk azoknak is megfelelni, akik a közösségi oldalakon keresik a híreket, ezért elindítottuk a Messenger csatornánkat.
Közvetlenül elküldjük neked a nap legfontosabb cikkeit portálunkról.
Köszönjük ha feliratkoztok!
Nektek egy kattintás, nekünk hatalmas segítség.
A legnagyobb támogatás számunkra az, ha direktben keresitek portálunkat, amiért hálásak is vagyunk.
Igyekszünk azoknak is megfelelni, akik a közösségi oldalakon keresik a híreket, ezért elindítottuk a Messenger csatornánkat.
Közvetlenül elküldjük neked a nap legfontosabb cikkeit portálunkról.
Köszönjük ha feliratkoztok!
Nektek egy kattintás, nekünk hatalmas segítség.
