A reklám a Snickers „ha éhes vagy, nem vagy önmagad” platformjára épít.
Sűrű bocsánatkérések közepette végül leszedette minden felületről a Snickers egy spanyolországi reklámját, amely több szervezet szerint erősen homofóbra sikeredett, s mint fogalmaztak, a reklám kicsengése tovább erősíti az LGBTQ-közösséggel szembeni szterotípiákat – írja a Kreatív a Guardianre hivatkozva.
A reklám története szerint először Aless Gibaja influenszert látjuk egy férfi társaságában, ahogy „szexi narancslét” rendel a pincértől. A pincér végül egy csokit ad a hírességnek, aki a Snickersbe harapva egy hétköznapi, szakállas férfivé változik.
Ki tarthatja jó ötletnek, hogy a homofóbiára üzleti stratégiát építsen? A társadalmunk sokszínű és toleráns.
Remélhetőleg az esetből azok is tanulnak, akik arról döntenek, mit láthatunk és hallhatunk a médiában” – írta a Twitteren Irine Montero, a spanyol egyenjogúságért felelős miniszter szerint.
A leszedett reklám megtekinthető itt:
Kedves Olvasóink!
A legnagyobb támogatás számunkra az, ha direktben keresitek portálunkat, amiért hálásak is vagyunk.
Igyekszünk azoknak is megfelelni, akik a közösségi oldalakon keresik a híreket, ezért elindítottuk a Messenger csatornánkat.
Közvetlenül elküldjük neked a nap legfontosabb cikkeit portálunkról.
Köszönjük ha feliratkoztok!
Nektek egy kattintás, nekünk hatalmas segítség.
