A társaság tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatot valósított meg.

Budapest Főváros Kormányhivatala 2020 áprilisában szabott ki 200 millió forintos fogyasztóvédelmi bírságot a Ryanair DAC légitársasággal szemben, amiért a
2020. február 18-i Budapest-Gran Canaria járat késése során nem tett eleget a tájékoztatási kötelezettségének,
ezzel tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatot valósított meg. A bíróság másodfokon is visszautasította a légitársaság döntéssel szemben benyújtott keresetét, így meg kell fizetnie a kiszabott bírságot.
(MTI)
Kedves Olvasóink!
A Vadhajtások.hu csak rajtatok múlik.
A legnagyobb támogatás számunkra az, ha direktben keresitek portálunkat, amiért hálásak is vagyunk.
Igyekszünk azoknak is megfelelni, akik a közösségi oldalakon keresik a híreket, ezért elindítottuk a Messenger csatornánkat.
Közvetlenül elküldjük neked a nap legfontosabb cikkeit portálunkról.
Köszönjük ha feliratkoztok!
Nektek egy kattintás, nekünk hatalmas segítség.
A legnagyobb támogatás számunkra az, ha direktben keresitek portálunkat, amiért hálásak is vagyunk.
Igyekszünk azoknak is megfelelni, akik a közösségi oldalakon keresik a híreket, ezért elindítottuk a Messenger csatornánkat.
Közvetlenül elküldjük neked a nap legfontosabb cikkeit portálunkról.
Köszönjük ha feliratkoztok!
Nektek egy kattintás, nekünk hatalmas segítség.
