2025. december 26. - István
Időjárás ikon
EUR 391.19 :
USD 331.71 :

Újabb Booking-botrány a láthatáron

Több szállásadó is arra panaszkodott a 24.hu-nak, hogy miközben átutalják a Bookingnak a jutalékot, a befizetett összeg nem jelenik meg a cégnél. A holland Booking szállásközvetítő cég – miután a...

Több szállásadó is arra panaszkodott a 24.hu-nak, hogy miközben átutalják a Bookingnak a jutalékot, a befizetett összeg nem jelenik meg a cégnél.

A holland Booking szállásközvetítő cég – miután azt látják a saját rendszerükben, hogy a szállásadó nem fizetett – elkezdi küldeni a felszólításokat a tulajdonosoknak, akadt olyan, aki már hármat is kapott. A lap beszélt olyan panziótulajdonossal is, akinek fel is függesztette a Booking a szálláshelyének reklámozását – és láthatóan ezzel nincsen egyedül.

Az egyik Facebook-oldalon sokan panaszkodnak a helyzetre, valaki azt írja: „Mindig utalva fizettem. Sosem volt gond. Augusztus óta pedig hónapról hónapra gyűlnek a kifizetetlen számláim. 2 hónapja írogatok nekik, küldöm a bizonylatokat, és semmi válasz. Most függesztettek fel.”

A 24.hu megkereste a céget, de napok óta nem kap választ a kérdésekre. A lapnak nyilatkozó egyik szállásadónak viszont sikerült beszélnie egy ügyintézővel, aki elmondta:

világszerte jelentkezett ez a probléma, arra pedig nem tudtak megnyugtató választ adni, hogy mikorra tudják orvosolni a helyzetet.

Egy szállodatulajdonossal is beszéltek, aki szintén találkozott a problémával, a szálláshelyüknek az értékesítését azonban nem függesztette fel a Booking: „Minket nem tiltottak le, elküldtük a felületen a befizetési bizonylatot. Kaptunk egy emailt, hogy nem fizettünk 2 hónapot. Nekünk van kapcsolattartónk, megkerestük, ő azt mondta, hogy küldjük el az utalási bizonylatot” – nyilatkozta a hotel vezetője.

Az egyértelmű, hogy a bizonylat elküldése nem jelent megoldást mindenkinek, viszont úgy tűnik, hogy a nagyobb szálláshelyek, amelyeknek van kapcsolattartójuk a Bookingnál, meg tudják oldani az ügyet – írja a 24.hu.

A legnagyobb nehézséget a beszámolók alapján az okozza, hogy a szálláshely-tulajdonosok nem tudják felvenni a céggel a kapcsolatot, a Booking hónapokig nem válaszol a szállásadók kérdéseire.
Hogy mennyire káoszos lehet a helyzet, az is mutatja, hogy egy több szálláshellyel rendelkező tulajdonos egyik panziója még csak egyetlen felszólítást kapott augusztus óta, miközben a másik apartmanja már hármat.

#Booking.com

Kedves Olvasóink!

A Vadhajtások.hu csak rajtatok múlik.
A legnagyobb támogatás számunkra az, ha direktben keresitek portálunkat, amiért hálásak is vagyunk.
Igyekszünk azoknak is megfelelni, akik a közösségi oldalakon keresik a híreket, ezért elindítottuk a Messenger csatornánkat.
Közvetlenül elküldjük neked a nap legfontosabb cikkeit portálunkról.
Köszönjük ha feliratkoztok!
Nektek egy kattintás, nekünk hatalmas segítség.
Mutasd a hozzászólásokat!