Szentkirályi Alexandra az egyre dagadó, a Budapest Brand nevű céghez köthető botrányról árult el újabb részleteket. Karácsony tördelheti a kezét, hiszem a jelentések alapján több mint gyanús, hogyan költötték a közpénzt egyes fővárosi cégeknél.

Mint Szentkirályi Alexandra részletezi,
- 250.000 Ft ment havonta parkolásra, méghozzá egy luxusszállodában, alig pár száz méterre a városházától
- több mint 3 millió forint egy soha meg nem valósult színházi darab „megírásáért”
- 50 millió forint prémium osztva szét, ebből a vezető 21 milliót kapott 2020 és 2024 között, amihez még rezsitámogatás is járt a vezetőknek
És a hab a tortán: amikor Karácsony Gergelyék átadták a „pop-up parkot”, a „PARKOLÓ” felirat 7,6 millió forintba került – betűnként több mint egymillió forint!
Szentkirályi Alexandra megjegyezte, ha ez egy kis cég költekezése, akkor mi folyik a nagyobbaknál...?
(PestiSrácok)
Kedves Olvasóink!
A Vadhajtások.hu csak rajtatok múlik.
A legnagyobb támogatás számunkra az, ha direktben keresitek portálunkat, amiért hálásak is vagyunk.
Igyekszünk azoknak is megfelelni, akik a közösségi oldalakon keresik a híreket, ezért elindítottuk a Messenger csatornánkat.
Közvetlenül elküldjük neked a nap legfontosabb cikkeit portálunkról.
Köszönjük ha feliratkoztok!
Nektek egy kattintás, nekünk hatalmas segítség.
A legnagyobb támogatás számunkra az, ha direktben keresitek portálunkat, amiért hálásak is vagyunk.
Igyekszünk azoknak is megfelelni, akik a közösségi oldalakon keresik a híreket, ezért elindítottuk a Messenger csatornánkat.
Közvetlenül elküldjük neked a nap legfontosabb cikkeit portálunkról.
Köszönjük ha feliratkoztok!
Nektek egy kattintás, nekünk hatalmas segítség.
