„A férfiasság nem jelenti azt, hogy nem élvezheted a nőies dolgokat” – fogalmazott a modell.

Vírusszerűen terjed a Calvin Klein 2022-es reklámja, amely egy szakállas transznemű férfit ábrázol sportmelltartóban – számolt be a New York Post. A reklám fókuszában Bappie Kortram, hollandiai transz influencer áll, aki áradozott a márkáról, amiért lehetővé tette számára, hogy „bemutassák a kövér szeretetet, a kövér büszkeséget, a kövér cisz testeket, a kövér transz testeket, a kövér örömöt, és mindent, ami megmutatja, hogy a transz test jó test”.
A Calvin Klein csapata olyan kedves volt, hogy megengedték, hogy melltartót viseljek”
– fogalmazott az influenszer, majd kifejtette:
„Úgy gondolom, fontos megmutatni, hogy a mellekkel rendelkező transz testeket ünnepelni kell, és hogy a férfiasság nem jelenti azt, hogy nem élvezheted a nőies dolgokat” – tette hozzá.
(Mandiner)
Kedves Olvasóink!
A legnagyobb támogatás számunkra az, ha direktben keresitek portálunkat, amiért hálásak is vagyunk.
Igyekszünk azoknak is megfelelni, akik a közösségi oldalakon keresik a híreket, ezért elindítottuk a Messenger csatornánkat.
Közvetlenül elküldjük neked a nap legfontosabb cikkeit portálunkról.
Köszönjük ha feliratkoztok!
Nektek egy kattintás, nekünk hatalmas segítség.
