Érdekes előadással várják az érdeklődőket a Travel kiállításon.
Előadássorozat az LMBTQ turizmusról
Paradigmaváltás a turizmusban Miért az egyik legértékesebb turista az LMBTQ utazó?
Ha röviden szeretnénk jellemezni az LMBQT társadalom utazási szokásait, a felmérésekből az alábbi trendek rajzoldónak ki: az átlagnál évente kb. kétszer-háromszor többet utaznak; a magyar LMBTQ közösség több mint egyharmada utazik rendszeresen, utazásaik során előnyben részesítik az LMBTQ barát desztinációkat, hoteleket és szolgáltatásokat; valamint a hölgyek sokkal árérzékenyebbek, mint férfi társaik.
Ilyen és ehhez hasonló érdekes utazási- és költekezési szokások, és még érdekesebb vagy akár meglepőbb tények és konkrét kampányok, kommunikációs metódusok bemutatására számíthat az, aki ellátogat az immár harmadjára megrendezésre kerülő Gay Travel Day szakmai rendezvényre.
- Az LMBTQ célcsoport, a gazdasági szempontból egyik legértékesebb célcsoport bemutatása
- A magyar LMBTQ közösségre vonatkozó 2018. évi piackutatási adatok prezentálása
- Pink marketing és pink money a nagyvilágban és Magyarországon – Hogyan szólítsuk meg az LMBTQ utazóközönséget?Előadó: Erdei Zsolt – alapító-ügyvezető (Humen Media Group), elnök (Humen Travel Turisztikai Egyesület), LMBTQ turisztikai szakértő