Vadhajtások

Tudta? A legértékesebb turista az LMBTQ utazó

Érdekes előadással várják az érdeklődőket a Travel kiállításon.

Előadássorozat az LMBTQ turizmusról

Paradigmaváltás a turizmusban
Miért az egyik legértékesebb turista az LMBTQ utazó?

Ha röviden szeretnénk jellemezni az LMBQT társadalom utazási szokásait, a felmérésekből az alábbi trendek rajzoldónak ki: az átlagnál évente kb. kétszer-háromszor többet utaznak; a magyar LMBTQ közösség több mint egyharmada utazik rendszeresen, utazásaik során előnyben részesítik az LMBTQ barát desztinációkat, hoteleket és szolgáltatásokat; valamint a hölgyek sokkal árérzékenyebbek, mint férfi társaik.

Ilyen és ehhez hasonló érdekes utazási- és költekezési szokások, és még érdekesebb vagy akár meglepőbb tények és konkrét kampányok, kommunikációs metódusok bemutatására számíthat az, aki ellátogat az immár harmadjára megrendezésre kerülő Gay Travel Day szakmai rendezvényre.

  • Az LMBTQ célcsoport, a gazdasági szempontból egyik legértékesebb célcsoport bemutatása
  • A magyar LMBTQ közösségre vonatkozó 2018. évi piackutatási adatok prezentálása
  • Pink marketing és pink money a nagyvilágban és Magyarországon – Hogyan szólítsuk meg az LMBTQ utazóközönséget?
    Előadó: Erdei Zsolt – alapító-ügyvezető (Humen Media Group), elnök (Humen Travel Turisztikai Egyesület), LMBTQ turisztikai szakértő

Kapcsolódó:

“Érzékenyítő programot” szerveznek a homoszexuálisok az iskolákban Szegeden – a Jobbik új elvtársai is támogatják az akciót